niedziela, 11 grudnia 2011

Potrzebuję pomocy!!

Siemka! mam do was proźbę.Przyznam się.. Nie wyrabiam z blogowaniem! Nie mam czasu na wszystko.Nauka a szczególnie plastyka mnie dobija.Posty są coraz kródsze mniej ciekawe i wogóle prawie nie ma zdjęć.Wiec mam dla was proźbę i propozycję.Czy któraś z was dziewczyny nie chciała by blogować razem ze mną. Proszę! I chciałabym powiedzieć coś agusiablaszczyk@wp.pl.Nie gniewam się na ciebie!!!Wręcz przeciwnie,chce zaprosić cię do blogowania razem ze mną!Co ty na to? Zgódź się proszę!Resztę też serdecznie zapraszam!Napiszcie pot tym postem czy się zgłaszacie.Pozdro w niedziele xD

5 komentarzy:

  1. Chętnie Ci pomogę! I nie pisz o mnie agusiablaszczyk@wp.pl, wystarczy Aga. Tylko powiedz mi jedno: co zrobić żeby Ci pomagać? bo szczerze nie wiem! Możesz mi wysłać na e-mail. Wierz mi ja mam bardzo dużo czasu!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej wiem ze mnie nie znasz ale nazywam sie Dominika kulig.I uwielbiam twój blog.
    Chciała bym robic tego wspaniałego bloga z tobą

    OdpowiedzUsuń
  3. o i zapraszam tez na mojego bloga xMonsterHighx08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mozemy pogadac na skype Dominika Kulig 10lat
    bedzie zdjecie Franke

    OdpowiedzUsuń

  5. Oferta de empréstimo a uma taxa de juros baixa anual Atenção: Oferecemos Empréstimos a entidades Privadas e Comerciais com uma taxa de juros anual muito baixa de 2%. A duração do empréstimo é de 1 ano a 50 anos de reembolso. Concedemos empréstimos na faixa de US$ 5.000 a US$ 500.000.000. Isso é para erradicar o histórico crescente de Crédito Ruim e também para trazer lucro estável para nossa empresa e nossos clientes. Você está perdendo o sono à noite se preocupando como obter um emprestador de empréstimo legítimo? Contato:Scott Loan Agency agora via E-mail:Scottmcallloans@gmail.com
    WHATSAPP:+1 (219)2714465Oferecemos empréstimo com baixa taxa de juros de 2% e oferecemos
    *Empréstimos pessoais,
    * Empréstimos de consolidação da dívida,
    *Capital de risco,
    * Empréstimos empresariais,
    * Empréstimos para educação,
    *Empréstimos para habitação
    * Empréstimos por qualquer motivo!"
    Para obter mais informações urgentes, entre em contato conosco imediatamente. Entre em contato conosco em via:Scottmcallloans@gmail.comWHATSAPP:+1 (219)2714465

    OdpowiedzUsuń