czwartek, 29 grudnia 2011

Pamiętnik Clawdeen

19 sierpnia

Dzis wybrałam się do centrum handlowego z Clawdem . Potrzebował nowej piłki, a ja chciałam poszukać inspiracji do nowej fryzury. Kiedy tam byłam, zobaczyłam przedziwną rzecz. Przechodziłam obok sklepu z przyborami kuchennymi i zobaczyłam w nim  Deuca Gorgona  czytającego książkę kucharską. Krzyknęłam: "Joł Deuce, szukasz przepisu na węża?" Upuścił książkę i wyglądał na bardzo zakłopotanego, przynajmniej tak mi się wydaje. Ciężko odgadnąć, co się kryje za tymi okularami. Myslę, że mógłby spróbować zamienić mnie w kamień, ale zjawił się Clawd i Deuce ochłonął. Czasem przydaje się mieć najtwardszego gościa w szkole po swojej stronie. Dzięki braciszku! Deuca Gorgona



21 sierpnia

Gdybym była szalonym naukowcem, fryzura, którą dzis wyróbowałam zostałaby zamknięta w laboratorium i nigdy więcej nie ujrzałaby światła dziennego. Wyprostowałam sobie włosy, a potem zgoliłam je maszynką. Jak tylko loki pojawiły się z powrotem, sprawy przybrały paskudny obrót. Nawet Howleen było mnie szkoda. Dobrze, że jestem wilkołaczym odpowiednikiem Roszpunki i moje włosy odrosną do do końca tygodnia, inaczej musiałabym nosić kapelusz aż do Haloween.

22 sierpnia 

Draculaura próbowała namówić mnie do wstąpienia do siejącej postrach drużynyc heerleaderek. Phhhh...roszę. Lista powodów dla których nie jestem członkiem drużyny.

1.Niczego nie "wypróbowywuję".


2.Nikt mnie nie przyłapie w tych ludzkich kostiumach.


3-8.Nudy plus Cleo De Nile.


9.Podczas gdy one dopingują chłopców, ja jestem z nimi na trybunach i z nimi flirtuję.


10.Nudy plus Cleo De Nile.

Myślałam nawet o spróbowaniu, tylko żeby pokazać,że umiem stworzyć zespół,ale potem znów spojrzałam na moją listę i przypomniałam sobie,czemu nie chcę tego robić.

23 sierpnia

Kiedy z Draculaurą chodziłyśmy po centrum handlowym, spotkałyśmy nową dziewczynę, Frankie Stein.Była na zakupach z mamą, ale na jej szczęście wpadły na nas. W przeciwnym razie rozpoczęłaby pierwszy dzień szkoły jako Narzeczona Słabo-steina.Frankie jest piękna i słodka,ale nieco naiwna.Na szczęście,jestem tu po to ,żeby odpowiednio ją wyszkolić w kierunku zaciętej wyznawczyni mody.

5 września 

Dziś odbyło się nasze coroczne rodzinne grilowanie. Miammm..., tłuste, soczyste steki były dostępne dla każdego i każdy mógł je jeść..Tylko nie  Draculaura  , oczywiście. Przyniosła tofu dogi, warzywne hamburgery i człowieka, chłopaka o imieniu  Jackson Jekyll  . Ona zawsze będzie moją BMFF i najsłodszycm potworem, ale straszyciółki mają czasem dziwne wybory.. W każdym razie, mogę powiedzieć, że był bardzo zdenerwowany, bo to co otacza człowieka to nie są wilkołaki. Jednak wszystko zaczęło iść jak Clawd zaczął mówić o piłce nożnej, a razem z Lalą zauważyłyśmy, że w nich obu coś zaiskrzyło.

6 września

Wiem, że większąść potworów boi się powrotu do szkoły, ale nie ja. Chcę dowiedzieć się wszystkiego, aby być całkowice przygotowana do otwarcia wielkiego imperium mody. Jeśli to się nie uda, pozostajemi wyjść z domu i znaleźć własne miejsce, nie dzielić niczego z moim rodzeństwem. Och, nie! Czuję zapach Howleen pod prysznicem! Dlaczego nie mogłam być tylko Wilkojednakiem ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz